(2.04.2017) - Polska zobacz więcej

 

 
„Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny” – akcja Polskiej Organizacji Turystycznej

W dniach 31 marca - 2 kwietnia 2017 roku Mazowieckie Centrum Sztuki Współczesnej „Elektrownia” weźmie udział w akcji zorganizowanej przez Polską Organizację Turystyczną. Wszyscy Goście, którzy odwiedzą nas w sobotę i niedzielę, będą mogli kupić bilety na wystawy za pół ceny (na jedną za 2 zł, na wszystkie za 4 zł). W piątek, jak zawsze, wstęp bezpłatny.


Założenie akcji jest proste. Klienci, którzy w określonych dniach wybiorą się na przykład do restauracji, muzeów, parków rozrywki, czy też zechcą zatrzymać się w hotelu, mogą liczyć na zniżki, nawet 50%, w stosunku do wysokości standardowego cennika obowiązującego każdego innego dnia. Przed podjęciem szczegółowych planów weekendowych, można upewnić się, które obiekty proponują usługi w niższych cenach. Lista opublikowana będzie na stronach witryny „Polska zobacz więcej”.
W ubiegłorocznej, pilotażowej, przeprowadzonej przez Ministerstwo Sportu i Turystyki, wzięło udział prawie 400 partnerów z całego kraju, między innymi restauratorzy, hotelarze, gestorzy atrakcji turystycznych, którzy przygotowali ofertę usług w obniżonych cenach. Skorzystało z niej ponad 60 tys. Polaków. MCSW „Elektrownia” bierze udział w akcji już po raz drugi.

Więcej informacji o akcji w MCSW Elektrownia można znaleźć na naszej stronie internetowej w zakładkach „Kontakt” i „Ceny biletów”, zaś w „Aktualnościach” – zapowiedzi naszych wystaw. Polecamy również odwiedzenie strony internetowej: www.polskazobaczwiecej.pl.

Celem akcji „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny”, przygotowanej w tym roku po raz kolejny, jest prezentacja ogólnopolskiej oferty turystycznej i zachęcenie rodaków do korzystania z atrakcji i usług turystycznych na terenie całego kraju również poza głównym sezonem wakacyjnym”.
– Trzeba wyróżnić kilka podmiotów będących beneficjentami akcji. Przede wszystkim polscy turyści, otrzymujący w skondensowanej formie, ofertę zawierającą korzyść w postaci zniżki. Tego typu działanie uświadamia ludziom możliwość wyjazdu nisko budżetowego, poza sezonem, w często nieznane lokalizacje usytułowane blisko miejsca zamieszkania, ale przede wszystkim stworzenie banku ofert produktów i usług turystycznych. Beneficjentem akcji jest również branża turystyczna, która może liczyć na wpływy finansowe ale również poprzez konsolidację działań, zyskuje możliwość wspólnej promocji. Skutkiem akcji może być zmiana mentalności przedsiębiorców, prowadząca do wspólnych działań marketingowych. Niewątpliwie takich działań spodziewa się całe środowisko turystyczne od instytucji zarządzających i animujących wzrost znaczenia turystyki jako dziedziny gospodarki – mówi Michał Nykowski, lider projektu, odpowiedzialny z ramienia Polskiej Organizacji Turystycznej za koordynację ogólnopolskiej akcji „Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny”.